Gå til hovedinnhold Gå til hovedmeny

Vårt flaggskip innen horeca

BAMA Storkjøkken jobber kontinuerlig med innovasjon og utvikling for å nå en enda bredere kundemasse.

Vårt flaggskip innen horeca

BAMA Storkjøkken er en ledende aktør i det norske horeca-markedet. Selskapet er helt i front når det kommer til markedsføring og distribusjon av frukt og grønt til hoteller, restauranter og catering samt offentlig sektor og bedriftsmarkedet. Vi tilbyr også et bredt sortimentet av sjømat og vilt. 

Selskapet har et sterkt fokus på innovasjon, og det arbeides kontinuerlig mot nye markeder og med nye kategorier for å dekke et stadig bredere spekter av kunder. Den årlige markedsundersøkelsen NPS (Net Promotion Score) viser svært høy grad av kundetilfredshet og lojalitet. Det er vi stolte av, og vi skal stå på videre for innovasjon, utvikling og ytterligere vekst.

Vil øke rekrutteringen
Vi har samarbeidet med Norske Kokkers Landsforening (NKL) i en årrekke. Sammen jobber vi for økt rekruttering til kokkeyrket. Samarbeidet gir oss en fantastisk mulighet til å benytte noen av landets aller beste kokker i produktutvikling og markedsføringsføringskonsepter, noe vi verdsetter høyt.

«NKL på sjekker’n»
I 2023 gikk vi live med en ny kommunikasjonsstrategi som sørget for solide resultater i sosiale medier. Vi satte økt fokus på spennende inspirasjon og smakfulle produkter i sesong, med blant annet NKL i hovedrollen. I kampanjen "NKL på sjekker’n" fikk de oppgaven med å kvalitetssikre sesongvarene våre.

Vi jobber også med Stiftelsen Norsk Gastronomi, tidligere Bocuse d'Or Norge, hvor BAMA Gruppen er hovedsponsor. Norsk Gastronomi arbeider for å fremme kokkefaget, lederrollen i yrket og kunnskap om håndverksmat. Sammen med norske kokker, jobber vi for å fortsette den positive utviklingen og for å bidra til å løfte matglede og interesse for smakfulle norske råvarer av høy kvalitet.

Det er svært viktig for BAMA å bidra til faget og bransjens synlighet og omdømme.